Tugisüsteem
PUUDUB
eripedagoog-logopeed
Ruum: 110
Logopeed toetab põhikooli õpilase suulise ja kirjaliku kõne arengut. Õpilase suulise ja kirjaliku kommunikatsioonivõime arendamise kaudu toetab õppekava omandamist.
Eripedagoog suunab erimetoodikat kasutades hariduslike erivajadustega lapse arengut, et soodustada psüühiliste protsesside ja isiksuse arengut. Õpetab õpilasi väikestes gruppides ja arendab õpilase õpi- ja sotsiaalseid oskusi. Kõik õpilased saavad vajalikul hulgal individuaalset tähelepanu.
Avaldus logopeedilise abi osutamiseks
Vanemate nõusolek logopeedilise abi osutamiseks
Avaldus eripedagoogilise abi osutamiseks
Vanemate nõusolek eripedagoogilise abi osutamiseks
LEV KARIMOV
koolipsühholoog
Koolipsühholoog tegeleb õpilaste, õpetajate ja lapsevanemate psühholoogilise nõustamisega (individuaalne ja grupinõustamine), juhindudes lapse heaolust ja arengu toetamisest ning tagades tema psühholoogilise kaitstuse. Nõustab õppetööd ja käitumist puudutavates küsimustes. Vajadusel loob koostöövõrgustiku lapse toetuseks. Jagab teavet toetuse saamise võimaluste kohta.
Avaldus psühholoogilise abi osutamiseks
Vanemate nõusolek psühholoogilise abi osutamiseks
Keelatud aine(te) /eseme(te) äravõtmise akt
INGA LAMBAKAHAR
abiõpetaja
inga.lambakahar@pahklimae.edu.
ANASTASSIA MOISSEJEVA
abiõpetaja
anastassia.moissejeva@
Abiõpetaja on toeks klassiõpetajale, HEV-õpilastele (igapäevane abistamine individuaalselt ja õppetundides koostöös õpetajaga).
Abiõpetaja jälgib koostöös HEV-õpilaste õpetajaga õpilasi, vaatleb psüühiliste protsesside, käitumise ja kõne seisundit. Panustab oma vaatlustulemustega kaasa õppija suunamisele, andes tähelepanekud edasi õpetajale ja tugispetsialistile.
Abiõpetaja töötab õpetaja juhendamisel õpilasega õppetunnis ja individuaalselt, abistab õpetajat igapäevase õppetegevuse planeerimisel, aitab õpetajal ette valmistada õppematerjale. abistab õpetajat õpikeskkonna kujundamisel, on õpetajale toeks õppeprotsessis, osaleb vajadusel õpilase arenguvestlusel, annab õpetajale sisendeid õpilaste individuaalse arengu jälgimise kaartide täitmisel.